روغن 16 کیلویی لادن مرغوب | با قیمت باورنکردنی

روغن 16 کیلویی لادن

آشنایی با انواع روغن‌های خوراکی

روغن‌ها انواع مختلفی دارند که هرکدام مصارف مختلفی دارند بعضی از روغن ها برای پخت و پز، برخی برای سرخ کردن و برخی برای استفاده در سالاد و غذاهای سرد مورد استفاده قرار می گیرند. روغن 16 کیلویی لادن از جمله روغن های پخت و پز می باشد که در سبد غذایی هر خانواده ای وجود دارد.

مصرف هر کدام از روغن ها برای هر مصرفی که باشد بازهم چربی محصوب می شود وهرچند که استفاده از انها در مصرف شما ضروری باشند باید از استفاده بیش از اندازه آنها خوداری کرد.

با این وجود که چربی بیش از اندازه برای بدن مضر هست نباید مصرف آن را قطع کرد و هیچ گونه روغن را در سبد غذایی خود قرار ندهید چرا که باید در نظر داشته باشید که چربی و روغن برای سلامت بدن شا در صورتی که به میزان مناسب استفاده ود برای بدن مفید است.

انواع روغن خوراکی

روغن ها به دو صورت جامد و مایع به فروش می رسند. روغن های جامد ابتدا به صورت مایع هستند و در كارخانه های تولید روغن برای بالا بردن مقاومت، آنها را هیدروژنه و به صورت جامد در می آورند . در فرایند تبدیل به روغن جامد اسیدهای چرب روغن، اشباع شده و به همین دلیل به این روغن ها اشباع شده نیز گفته می شود.

روغن های مایع به روغن های گفته می شوند که در دمای محیط به صورت مایع وجود دارند و به دو صورت حیوانی و گیاهی تولید می شوند.

مزیت های روغن جامد

از جمله مزیت های که روغن های جامد نسبت به مایع دارند مدت بیشتری قابل نگهداری می باشند و حرارت را بهتر تحمل می نمایند. علاوه بر این این نوع روغن به نور حساس نیست.

روغن 16 کیلویی لادن

«لادن» یکی از تولیدکنندگان باسابقه‌ی روغن‌های جامد در ایران می باشد.این شرکت پس از تولید روغن‌های جامد، به تولید روغن‌های مایع نیز پرداخت؛ اما تولید روغن‌های جامد را همچنان ادامه داد و با تحقیق و بررسی در ادامه کار توانست روغن‌های جامد تولیدی خود را بهبود داده و آن‌ها را به روغن‌های سالم‌تری تبدیل نماید. یکی از این اقدامات، افزودن ویتامین به روغن‌ها بوده تا به سلامت مصرف‌کننده کمک نماید.

روغن 16 کیلویی لادن یکی از موادغذایی اساسی در پخت و پز می باشد ، لادن، یکی از اولین تولیدکنندگان روغن‌های خوراکی در ایران است که خوشبختانه تا امروز نیز با افتخار روغن‌های متنوع و بینظیر گیاهی خوراکی را با بالاترین کیفیت و استاندارد به سبد خانوار ایرانی اضافه کرده است.

روغن لادن با تکیه بر سال‌ها تجربه، دانش به روز، تجهیزات مدرن و متخصصان حرفه‌ای، برند شماره یک ایران در دسته روغن‌های گیاهی خوراکی می باشد که سالانه عدد قابل توجهی از محصولات آن به کشورهای دیگر نظیر عراق، افغانستان، ترکیه، پاکستان و… نیز صادر می کند.

روغن لادن، امروز با تولیدات روغن جامد، برای هر ذائقه و اولویتی، انتخاب‌هایی هوشمندانه و باب طبع ایرانی همچون سال‌های پیشین توانسته کیفیتی مورد اطمینان برای تمام نسل‌ها فراهم آورده است.

قیمت روغن 16 کیلویی لادن

در صورتی که شما نیازمند یک روغن متناسب با استاندارهای سلامت  در دنیا هستید میتوانید به سایت فروشگاهی پخش فروشگاهی رومیانی مراجعه نمایید و این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری فرمایید.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *