روغن کلزا بهتر است یا کنجد | معجزه طبیعت

روغن کلزا بهتر است یا کنجد

روغن کلزا بهتر است یا کنجد؟

روغن کلزا بهتر است یا کنجد؟ این سوال از جمله سوال هایی می باشد که هرکسی برای بار اول میخواهد این روغن را تهیه کند به ذهنش می رسد. خلاصه جواب این سوال این است:

“هردو روغن به نوع خود عالی هستند”

بنابراین به ذهن خلاق یکسری رسیده که محصولی ارائه دهند که ترکیبی از این دو روغن باهم باشند.

<<خرید روغن کنجد اصل>>

ترکیب روغن کنجد و کلزا

روغن مخلوط کنجد و کلزا یک فرآورده بسیار غنی با خواص بی نظیر هر دو محصول روغن کنجد با روغن کلزا است. این روغن توانسته است از طریق ترکیب بی نظیری که دارد خواص هر دو محصول را به خوبی در خود حفظ نماید و تبدیل به روغنی برای تامین اسیدهای چرب ضروری برای بدن، ازجمله امگا 3، امگا 6 وامگا 9 است. روغن کنجد از دانه های کنجد حاصل می شود که بیشتر در کشورهای آسیایی شرقی مورد استفاده قرار می گیرد که با روغن کلزا یا کانولا که از دانه های گیاه کلزا به دست می آید ترکیب می شود. حاصل ترکیب این دو روغن خواص بی نظیری است که در زیر به ان اشاره خواهیم کرد.

خاصیت روغن مخلوط کنجد و کلزا

  • خاصیت آنتی‌ اکسیدانی غنی در این محصول فعالیت رادیکال های آزاد را در بدن مهار می کند این اتفاق باعث می شود تا سلول های در حال رشد آسیب نبینند. به دلیل ترکیب دو نوع روغن کنجد و کانولا خاصیت آنتی اکسیدانی آن به دلیل وجود سزامین و سزامولین دوبرابر می شود.
  • این روغن ترکیبی منبع غنی از ویتامین ای است که منجر می شود مقاومت روغن در برابر اکسیداسیون افزایش یابد این ویژگی باعث پایدار شدن روغن می شود و سلامت آن را در برابر عوامل مختلف محیطی تضمین می کند.
  • روغن کلزا بهتر است یا کنجد؟ قطعا به دلیل غنی بودن روغن مخلوط کنجد و کلزا  از ویتامین E و K این محصول باعث شادابی و طراوت پوست می شود و از علایم پیری مثل چین و چروک جلوگیری می نماید.
  • این نوع از ترکیب روغن به دلیل خواص فوق العاده ای که دارد به راحتی میتواند در مصرف جایگزین دیگر روغن های باشد و در پخت و پز مورد استفاده قرار گیرد. 

 

روغن کلزا بهتر است یا کنجد
روغن کلزا بهتر است یا کنجد

نکات مهم در مصرف روغن های خوراکی

  1. به خاطر داشته باشید که میزان روغن مصرفی شما در روز باید متناسب با فعالیت روزانه شما باشد به گونه ای که روغن تا بخش کوچکی از ترکیب را در مواد غذایی شما تشکیل دهد. برای اینکه بتوانید به این مهم برسید بیشتر از غذاهای آب‌پز، تنوری و کبابی و انواع میوه و سبزی استفاده کنید تا مصرف روغن شما به کمترین حد ممکن برسد.
  2. نوع روغن مصرفی از این که چه میزان را به استفاده برسانیم بسیار مهمتر می باشد. بنابراین با توجه به اینکه روغن ها به لحاظ دسته بندی در دو دسته جامد و مایع قرار بگیرند بهتر است از نوع مایع آن در مصرف مورد استفاده نمایید. <<خرید روغن جامد>>
  3. روغن کلزا بهتر است یا کنجد؟ دراینطور موارد که روغن زیاد در آشپزی مصرف می شود، بهتر است که از روغن های چون بادام‌ زمینی، روغن آفتابگردان، روغن زیتون، مانند کنجد یا دانه انگور استفاده کرد. یکی از راه های حفظ سلامتی این گونه روغن ها در طول مصرف نگهداری در بطری های تیره است.
  4. همچنین در جواب این سوال که روغن کلزا بهتر است یا کنجد؟ بهتر است که برای تهیه غذاهای سرخ کردنی از روغن های مخصوص سرخ کردنی استفاده کرد چرا که سایر روغن ها سریعا اکسیده می شوند و میتوانند تبدیل به عاملی سرطان زا شوند. در پخت و پز و سالاد از روغن مایع گیاهی استفاده نمایید.

روغن کلزا بهتر است یا کنجد؟

یکی از سوال های که ذهن مشتریان را به خود مشغول کرده این است که روغن کلزا بهتر است یا روغن کنجد؟

برای پاسخ به این سوال باید توجه داشت که بین این دوتا محصول اختلاف قیمتی زیادی وجود دارد.به گونه ای که روغن کلزا به مراتب ارزان تر و خوش قیمت تر است ولی در مقابل روغن کنجد دارای قیمتی بالاتر و گران تر می باشد .از این رو با توجه به نیاز مشتری و با در نظر گرفتن قیمت محصول،مشتری انتخاب می کند که از روغن کنجد استفاده کند یا روغن کلزا.

برای تهیه و خرید روغن کنجد و روغن کلزا با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می‌توانید به سایت فروشگاهی رومیانی مراجعه فرمایید.

برای ارتباط با کارشناسان فروش ما با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

                                                                      09907600039

                                                                      02155633806

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *