ارده برای سلامتی بدن

معایب ارده کنجد

خواص ارده برای سلامتی بدن 

ارده برای سلامتی بدن خاصیت های زیادی دارد. این محصول مایعی است که از کنجد نرم پوست کنده بریان و نرم کوبیده تهیه می شود و روغن آن جدا نشده است . از ارده بیشتر برای وعده غذایی صبحانه استفاده می شود تا انرژی لازم را برای تمام روز تامین کند. این ماده غذایی مقوی فاقد هر گونه افزودنی، اعم از شیمیایی و غیرشیمیایی است و صددرصد طبیعی می باشد. ارده خواص فراوانی برای سلامتی و به خصوص برای کاهش وزن موثر است. ارده ماده غذایی کامل برای هر وعده غذایی و بخصوص صبحانه بوده و به روش های مختلفی از جمله با نان و اضافه کردن شیره انگور، عسل و مربا می تواند بسیار مقوی باشد. خرید ارده ممتاز.

ترکیبات فوق العاده ارده برای سلامتی بدن

طب ارده بسیار گرم است. مصرف ارده یکی از بهترین راه‌ها برای تامین خانواده‌ی ویتامین B از جمله تیامین، و هم‌چنین مواد معدنی نظیر منیزیوم، مس،فسفر، منگنز، آهن، و روی می باشد. افزودن ارده به رژیم غذایی‌تان روش خوبی برای تامین روزانه‌ی مس مورد نیاز بدن است. بدن برای حفظ سلامت عصبی، استخوان‌ها، و متابولیک (سوخت و سازی) به مس نیاز دارد. در این مطلب می خواهیم به خواص مختلف ارده برای سلامتی بدن بپرازیم.خرید روغن کنجد

خواص فوق العاده ارده برای سلامتی بدن

1-جلوگیری از بیماری های قلبی

ارده در ایجاد بیماری های قلبی عروقی عواملی نظیر مصرف دخانیات، قلیان، اختلال چربی خون، رژیم غذایی نامناسب تاثیرگذار می باشد و برای جلوگیری از این بیماری مصرف ارده بسیار توصیه  می شود. 

2-تقویت قوای جنسی با ارده

تغذیه از مهمترین عوامل برای عملکرد مناسب اندام های بدن است و برای باروری و تقویت قوای جنسی مصرف ارده بسیار موثر بوده و باعث افزایش میل جنسی در کسانی می شود که مشکل جنسی و دیر انزالی دارند. 

3-غذای عالی برای کودکان

ارده غذایی انرژی زا است و مصرف آن برای کودکان به دلیل تحرک زیادی که دارند بسیار مناسب می باشد. خوردن ارده برای کودکان باعث تقویت حافظه انها میشود. 

4-خاصیت ارده برای استخوان ها

در ارده به میزان زیادی کلسیم و فسفر و سایر عناصر غذایی مورد نیاز بدن وجود دارد و مصرف آن ها در درمان استخوان درد، پیشگیری از پوکی استخوان و تقویت آن ها و تسکین درد مفاصل بسیار موثر است. 

5-بهبود عملکرد مغز

مصرف ارده با توجه به ترکیباتی که دارد در تقویت حافظه، افزایش قدرت یادگیری و تمرکز نقش موثری دارد. فسفر موجود در ارده برای فعالیت های بهتر مغزی بسیار موثر است. 

6-خواص ارده برای کم خونی

یکی دیگر از خواص ارده برای سلامتی بدن خاصیت خون سازی بودن این محصول است. ارده سطح خون را در بدن بالا می برد و از کم خونی جلوگیری می کند. 

7-آرامش بخش

از خواص بی نظیر ارده می توان به تعاد اعصاب، رفع ضعف و خستگی اشاره نمود. 

8-خواص ارده برای بدنسازی

ترکیب شیره انگور و ارده کنجد به کسانی که کارهای سنگین و طاقت فرسا انجام می دهند توصیه می شود، چرا که علاوه بر مقوی بودن باعث افزایش حجم عضلات می گردد.

9-نرم کننده دمل

دمل نوعی جوش چرکی بوده و در برخی از قسمت های بدن ایجاد می شود. از خواص ارده سفتی و ورم های سفت داخلی و دمل ها را نرم می کند و باعث باز شدن دمل در سردمزاجان خواهد شد. 

10-خواص ارده برای کلسترول

ارده از مواد غذایی مقوی بوده و خواص زیادی برای بدن دارد. مصرف به اندازه ارده در طول هفته و ماه باعث کاهش کلسترول بد خون شده و از بروز بیماری های مختلف پیشگیری می نماید.

11-ملین و مسهل

یبوست در اثر برخی عوامل ایجاد می شود و برای رفع آن می توان از ارده استفاده کرد. ارده ملین بوده و مصرف آن باعث نرم شدن و تسهیل کار روده ها شده و از یبوست پیشگیری می نماید. 

12-سرشار از کلسیم

یکی دیگر از خواص فوق العاده ارده برای سلامتی بدن کلسیم موجود در این محصول است. در هر 100 گرم ارده حدود 43% کلسیم وجود دارد و ارده منبع عالی برای این ماده معدنی می باشد. کلسیم در بدن سبب استحکام و سلامت استخوان ها و دندان ها خواهد شد. 

برای تهیه ارده می‌توانید به سایت فروشگاهی پخش رومیانی مراجعه فرمایید.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *